Dla Zdrowia

Dietoterapia w różnych jednostkach chorobowych

W najbliższy weekend w Krakowie odbędzie się szkolenie na temat dietoterapii w różnych jednostkach chorobowych. Na warsztatach nauczysz się holistycznego podejścia do realizacji założeń dietoterapii w konkretnych schorzeniach.

Kurs Pierwszej Pomocy Pediatrycznej w Gliwicach

Edumed i Fridamedical zapraszają na kurs Pierwszej Pomocy Pediatrycznej, który odbędzie się w Gliwicach na Nowym Świecie 61 już w najbliższy piątek o godzinie 16. Celem szkolenia jest opanowanie wiedzy i umiejętności udzielania pierwszej pomocy dzieciom, a także niemowlakom i noworodkom.

Osoby z chorobami rzadkimi – leczenie, rehabilitacja, edukacja. Wrocław

W nadchodzącą sobotę w Bibliotece Głównej Uniwersytety Medycznego we Wrocławiu odbędzie się konferencja „Osoby z chorobami rzadkimi – leczenie, rehabilitacja, edukacja”. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.

Kielecka Masa Krytyczna

Zachęcamy do udziału we wrześniowej Masie Krytycznej w Kielcach. Wydarzenie jest cykliczne, odbywa się w każdą ostatnią środę miesiąca i jest demonstracją rowerzystów, którzy domagają się poprawy infrastruktury rowerowej w mieście.

Skuter z napędem elektrycznym dla niepełnosprawnych

PFRON po raz pierwszy w tym roku realizuje dofinansowania na zakup skutera z napędem elektrycznym. Dofinansowanie może sięgać nawet 3500zl.

Rehabilitacja kompleksowa – powrót do zdrowia i pracy

Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych rozpoczął program kompleksowej rehabilitacji umożliwiającej powrót do pracy lub jej podjęcie. W chwili obecnej będzie on realizowany w 4 ośrodkach na terenie Polski.

Hej Fest Krynica-Zdrój

W Krynicy-Zdroju wystartowała tegoroczna edycja koncertów pod szyldem Hej Fest. Wydarzenie trwać będzie do 24 sierpnia. Gwiazdą pierwszego koncertu w Krynicy jest Happysad.

Polska Race HAU – Bydgoszcz

W najbliższą niedzielę, 14 lipca, w Bydgoszczy odbędzie się jedne z 16 biegów realnych organizowanych w ramach charytatywnego happeningu „Polska Race HAU 2019”. Dochody pozyskane w trakcie wydarzenia przeznaczone zostaną na dotację psich schronisk.

Nowe zasady pobytów sanatoryjnych

W 2019 roku zmianie ulegają zasady, wedle których można starać się o pobyt w sanatorium z NFZ. Najważniejszą zmianą jest wprowadzenie okresu, jaki musi upłynąć od zakończenia leczenia uzdrowiskowego, do ponownego wystawienia skierowania do sanatorium.

Family Cup Sopot

Stowarzyszenie Family Cup wraz z Sopockim MOSiRem organizaują dwudzieste czwarte Amatorskie Mistrzostwa Polski w Kolarstwie Górskim, które odbędą się w sobotę 25 maja. Zbiórka przed zawodami do godziny 10:45 na parkingu przy Operze Leśnej.