KORE Centrum Fizjoterapii Specjalistycznej

Fala uderzeniowa Poznań

Holistyczna terpia falami uderzeniowymi w KORE Fizjoterapia Specjalistyczna

Więcej przeczytasz na naszej stronie- Fala uderzeniowa w  Poznaniu

Zapraszamy pacjentów z dolegliwościami bólowymi takimi jak ostroga piętowa, łokieć tenisisty, łokieć golfisty, zapalenie rozścięgna podeszwowego i innymi w których zastosowanie znajdują zabiegi falami uderzeniowymi. https://centrum-kore.pl/fala-uderzeniowa-poznan-cena-swarzedz/

Fala Uderzeniowa Poznań - KORE FIZJOTERAPIA SPECJALISTYCZNA

Zwalcz ból za pomocą terapii falami uderzeniowymi

Co to jest terapia falami uderzeniowymi?

Leczenie falami uderzeniowymi to wysoce skuteczna i nieinwazyjna terapia wykorzystująca najnowocześniejszą technologię. Założenie tej technologii opiera się na dostarczaniu fal ciśnienia akustycznego o niskiej energii do wybranego obszaru, wywołując miejscowy efekt tkankowy.

Implikacje jednostki fali uderzeniowej na poziomie komórkowym polegają na stymulowaniu metabolizmu, zwiększaniu przepływu krwi i przyspieszaniu gojenia. Uszkodzona tkanka regeneruje się, blizny i zwapnienia są przerywane, a neowaskularyzacja (tworzenie nowych naczyń krwionośnych) sprzyja usuwaniu zniszczonych resztek, podczas gdy makrofagi stymulują naprawę komórkową zdegenerowanych tkanek.

Czy terapia falami uderzeniowymi działa?

Badania kliniczne pokazują, że ponad 80% pacjentów doświadcza całkowitego ustąpienia lub znacznego zmniejszenia bólu po zaledwie trzech zabiegach terapii falą uderzeniową. Ulga może być natychmiastowa lub może trwać nawet cztery tygodnie po zabiegu. Bardzo często pacjenci doświadczają zmniejszonego bólu i zwiększonego zakresu aktywnego ruchu, podczas gdy tkanki regenerują się i goją w ciągu pierwszego tygodnia.

Zatwierdzona przez FDA technologia została przetestowana klinicznie w celu wykazania jej skuteczności i bezpieczeństwa dla pacjentów, których wyniki często przekraczają korzyści płynące z operacji. Korzyści obejmują brak przestojów dla pacjenta i możliwość powrotu do normalnych zajęć po pierwszym zabiegu.

Jakie są skutki uboczne?

Wykonany przez specjalistę, fala uderzeniowa praktycznie nie ma ryzyka ani skutków ubocznych. W niektórych przypadkach pacjenci mogą odczuwać przejściowy, utrzymujący się ból, zaczerwienienie lub mrowienie trwające kilka dni. Nie zgłoszono żadnych poważnych skutków ubocznych, a pacjenci mogą natychmiast powrócić do normalnych codziennych czynności.

Czy są jakieś przeciwwskazania?

Bezpieczeństwo i skuteczność terapii falą uderzeniową nie zostało wykazane u pacjentów z następującymi schorzeniami:

• Ciąża
  • Otwarte rany i infekcje
  • Złośliwość
  • Zaburzenia krzepnięcia krwi
  • Na metalowych płytach
  • Otwarte płytki wzrostowe
  • Zakrzepica żył głębokich

Ile zabiegów potrzebuję i co obejmuje typowe leczenie?

Większość schorzeń wymaga trzech zabiegów w odstępie tygodnia. Niektóre choroby przewlekłe mogą wymagać więcej niż trzech zabiegów.

Zabieg będzie obejmował ocenę tkanki docelowej przez specjalistę i nałożenie żelu jako środka kontaktowego, aby zmaksymalizować transfer energii. Dostawca przesunie urządzenie małymi okrągłymi wzorami. Fale akustyczne emitowane przez Shockwave sprzyjają stanom zapalnym, a następnie zwiększają metabolizm, aby promować naturalne ścieżki leczenia organizmu. Głęboko penetrujące fale zakłócą blizny i zwapnienia. Nadmierna stymulacja lokalnie aktywuje włókna, które pomagają hamować dalszy ból, wywołując efekt przeciwbólowy. Zabiegi trwają zwykle od 5 do 10 minut.

Jakie są koszty leczenia?

Terapia falami uderzeniowymi znana również jako Leczenie pozaustrojowe aktywowane pulsem, najnowocześniejsza technologia, ki jest wysoce skutecznym nieinwazyjnym leczeniem. Ceny wahają się od 40 do 100 zł za zabieg.

- fizykoterapia elektrostymulacja, fala uderzeniowa, fonoforeza, galwanizacja, interdyn, jonoforeza, krioterapia miejscowa, lampa sollux, laser, laseroterapia, magnetoterapia, prądy Kotza, prądy Nemeca, prądy Tens, prądy Traberta, ultradźwięki,
    - kinezyterapia ćwiczenia z oporem, gimnastyka indywidualna, gimnastyka korekcyjna, kinesiotaping, metoda cyriax, metoda kaltenborn-evjenth, metoda mckenzie, metoda mulligan, rehabilitacja neurologiczna, rehabilitacja ortopedyczno-urazowa, terapia manualna,
    - masaże drenaż limfatyczny, masaż bańką chińską, masaż gorącymi kamieniami, masaż klasyczny, masaż klasyczny częściowy, masaż kończyn, masaż kręgosłupa, masaż leczniczy, masaż limfatyczny, masaż pneumatyczny BOA, masaż relaksacyjny, masaż segmentowy, masaż sportowy,
    - Gabinety rehabilitacyjne