Dla Zdrowia

Obszar chroniony, obszar dostępny

Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych wraz z Parkami Narodowymi i Krajobrazowymi realizuje projekt pn. „Obszar chroniony, obszar dostępny”. Jednym z kluczowych elementów niniejszego projektu jest ocena barier i potrzeb w dostępie do oferty turystycznej.

Mammobusy nad zachodnim wybrzeżu

Podczas pobytu wypoczynkowego czy rehabilitacyjnego nad morzem kuracjuszki mogą poddać się profilaktycznemu badaniu mammografii w mobilnych mammobusach. Harmonogramy i miejsca pracy mammobusów publikują do wiadomości oddziały NFZ.

Kynoterapia, szerzej znana jako dogoterapia

Dogoterapia (kynoterapia) to metoda terapeutyczna, która wykorzystuje dobroczynny wpływ, jaki daje człowiekowi kontakt z psem. Filozofia ta wykorzystywana jest przede wszystkim w pracy z najmłodszymi pacjentami.

Program rehabilitacji po przebytym COVID-19

Wiele osób po przebytej chorobie COVID-19, pomimo wyzdrowienia, przez długi czas boryka się z różnego rodzaju pochorobowymi dolegliwościami. Zdecydowanie pomocna w tym jest rehabilitacja pocovidowa.

Zbawienna wodna terapia

Zabiegi rehabilitacyjne w wodzie znajdują coraz większe grono miłośników. Wodna terapia polecana jest niemal każdemu, niezależnie od wieku. Rehabilitacja w wodzie znacząco przyspiesza proces powrotu do sprawności.

Rozsądne wakacje w upalne lato

Urlop zaplanować można niezależnie od pory roku, jednak zdecydowana większość osób preferuje wakacyjne miesiące. Pogoda sprzyja wtedy aktywnym formom wypoczynku. Jednak upalne dni mogą być groźne dla naszego zdrowia, jeśli odpowiednio nie zadbamy o nasze bezpieczeństwo.

Seniorzy dla Miasta – Konin

Koniński Dom Kultury zaprasza na koncert „Seniorzy dla Miasta”, który odbędzie się w niedzielę 9 lutego o godzinie 16. Seniorzy już po raz ósmy zaśpiewają dla mieszkańców Konina.