Avellana centrum fizjoterapii

Adres: Leszczynowa 20/u17
tel. komórkowy: 509029039
Strona www: http://www.avellana.pl

Nowoczesna placówka fizjoterapeutyczna w Słupsku. Ul. Leszczynowa 20/u17 (200m od szpitala) to wyjątkowe miejsce na mapie Słupska.
✨Wyróżnia nas przede wszystkich indywidualne podejście do pacjenta oraz jakość świadczonych usług.
✨W naszej placówce możesz być pewny, że spotkasz się z fachowością, rzetelnością, spokojną ekskluzywną atmosferą, a nasi fizjoterapeuci z zaangażowaniem podejdą do Ciebie i Twojego zdrowia.
✨U nas nie doświadczysz zgiełku, dzięki czemu każdemu pacjentowi podczas wizyty zostanie zapewniona intymność i pełne zaangażowanie z naszej strony.
✨Zarówno atmosfera panująca w naszej placówce, profesjonalne podejście naszych fizjoterapeutów oraz nowoczesny sprzęt do fizjoterapii, który posiadamy, służy temu abyś w komfortowych warunkach odzyskał sprawność fizyczną, a dzięki temu polepszył komfort swojego życia.

W ofercie:
  • zabieg DEKOMPRESJI KRĘGOSŁUPA oraz stawów obwodowych (barkowy, łokciowy, nadgarstkowy, skokowy, kolanowy oraz biodrowy) - nowoczesną aparaturę do nieinwazyjnej terapii bólu. Zabieg polega na oddziaływaniu precyzyjnie ukierunkowanych sił dekompresyjnych na poszczególne stawy kręgosłupa oraz stawów obwodowych w formie kontrolowanych cykli w celu m.in. uwolnienia struktur nerwowych oraz redukcji dolegliwości bólowych

• INDUKCYJNĄ STYMULACJĘ polem elektromagnetycznym, który działa przeciwbólowo i regeneracyjnie, stymuluje, wzmacnia mięśnie, mobilizuje stawy oraz przyspiesza gojenie złamań

• LASER WYSOKOENERGETYCZNY o działaniu biostymulacyjnym i przyspieszającym procesy gojenia – Laser wysokoenergetyczny ma na celu redukcję bólu poprzez stymulację zakończeń nerwowych , a także zahamowanie procesu zapalnego.

• terapie TECAR - nowoczesną metodę leczenia falami radiowymi w celu rozluźnienia mięśni, regeneracji tkanek, redukcji obrzęków limfatycznych, które prowadzą do zmniejszenia dolegliwości bólowych

• SKUPIONĄ FALE UDERZENIOWĄ stymulująca procesy naprawcze tkanek, która ma zastosowanie m.in. w zwapnieniach okołostawowych, ostrodze piętowej czy chorobach zwyrodnieniowych stawu kolanowego

• DRENAŻ LIMFATYCZNY - sekwencyjny masaż uciskowy regenerujący układ limfatyczny, którego wskazaniami są stany pourazowe, przewlekłe obrzęki, niewydolność żył czy dna moczanowa, a także obrzęki onkologiczne (wykonywany manualnie lub pneumatycznie)

• ULTRADŹWIĘKI w celu relaksacji mięśni, zwalczania bólu w stanie ostrym, poprawa krążenia (sonoforeza przyspiesza wnikanie leku w głąb miejsca poddanego zabiegowi)

• wszystkie PRĄDY, w tym m.in. Tens, Traberta, Leduca, Kotza, galwaniczny, jonoforeza interferencyjne czy diadynamiczne, których wskazaniem jest zapalenie kaletki, wzmocnienie mięśni, zwalczanie bólu w stanie przewlekłym oraz zmniejszenie obrzęku

• KRIOTERAPIA KOMPRESYJNA czyli zastosowanie zimnego ucisku mający na celu zmniejszenie obrzęku, stanu zapalnego, bólu oraz obniżenia napięcia mięśniowego

• MASAŻ KLASYCZNY oraz LECZNICZY

• KOBIDO – masaż twarzy łagodzący ból głowy, zmniejszający napięcie mięśniowe i pobudzający mięśnie do pracy

• KOREKCJA WAD POSTAWY U DZIECI

• TERAPIE BLIZN – mobilizacja blizny w rehabilitacji pozabiegowej, zmniejszająca jej widoczność i poprawiająca funkcjonalność w połączeniu z fizykoterapią

• TERAPIE MANUALNĄ czyli metodę diagnostyczno – leczniczą, wykorzystującą cały wachlarz technik, chwytów i pozycji ułożeniowych pacjenta mająca na celu pobudzenie i rozgrzanie mięśni i poprawę przewodnictwa nerwowego.

• TERAPIE PRZECIWOBRZĘKOWĄ oraz poudarową

• SOLLUX – zabieg nagrzewający tkanki, poprawiający ukrwienie, stosowany w stanach zapalnych, zmianach skórnych czy kontuzjach.

• KINESIOTAPING

- fizykoterapia diadynamik, elektrostymulacja, fala uderzeniowa, fonoforeza, galwanizacja, interdyn, jonoforeza, krioterapia miejscowa, lampa sollux, laser, laseroterapia, magnetoterapia, prądy Kotza, prądy Nemeca, prądy Tens, prądy Traberta, terapuls, tonoliza, ultradźwięki,
    - kinezyterapia ćwiczenia ogólnousprawniające, ćwiczenia z oporem, gimnastyka indywidualna, gimnastyka korekcyjna, kinesiotaping, rehabilitacja neurologiczna, rehabilitacja ortopedyczno-urazowa, terapia manualna, wyciąg lędźwiowo-szyjny,
    - masaże drenaż limfatyczny, masaż bańką chińską, masaż klasyczny, masaż klasyczny częściowy, masaż kończyn, masaż kręgosłupa, masaż leczniczy, masaż limfatyczny, masaż pneumatyczny BOA, masaż relaksacyjny, masaż segmentowy, masaż sportowy,