Sopot Masaż i Terapia rehabilitacyjna

Adres: Grunwaldzka 99
tel. komórkowy: 500599030
Strona www: http://gdanskrehabilitacja.pl/

Mamy zaszczyt zarekomendować naszą placówkę rehabilitacyjną.
Naszym nadrzędnym celem jest sprawienie, aby masaże oraz dobra fizjoterapia w Gdańsku, Sopocie i okolicach stała na najwyższym poziomie i aby nasi Pacjenci mogli w krótkim przedziale czasu powrócić do zdrowia i formy.

Szanowni Państwo i Pacjenci z Sopotu i Gdańska oferujemy specjalistyczną rehabilitację w domu z dojazdem.
Jeśli rehabilitacja dla chorego jest potrzebna to prosimy o kontakt, także Pacjentów z Pruszcza Gdańskiego gdy potrzebują fizjoterapeuty i wizyt domowych.

Zajmujemy się medyczną fizjoterapią oraz różnorodnymi chorobami i zagadnieniami, które doskwierają naszym dorosłym podopiecznym oraz dzieciom.
Można wymienić przykładowo bóle i zawroty głowy pochodzenia szyjnego czy też wylew krwi do mózgu, oraz rehabilitacja po przeciążeniach układu ruchu co występuje podczas wykonywania obowiązków zawodowych jak i rekreacji sportowej w Trójmieście.
Doprowadzić to może nie jednokrotnie do  przewlekłych zespołów bólowych bioder, kolan lub łokcia i wtedy potrzebna jest rehabilitacja.

Pomagamy fizjoterapeutycznie oraz poprzez masaż także w domu, zarówno różnym grupom zawodowym i sportowcom wielu dyscyplin osiągnąć równowagę i balans struktur układu ruchu. Nasza placówka stawia na nowoczesne rozwiązania i tym samym na swoim wyposażeniu posiadamy sprzęt fizykoterapeutyczny.

W codziennej pracy w zabiegach fizykoterapeutycznych wykorzystujemy pole magnetyczne, ultradźwięki, solux oraz laser w Gdańsku i Sopocie.

Rehabilitanci medyczni posiadają dawkę wysokiej wiedzy połączoną z szeroką praktyką zawodową i oferują najróżniejsze odmiany masażu jak klasyczny, sportowy, relaksacyjny.

Fizjoterapeuci są w stanie leczyć chorych w każdym wieku i dlatego też nie jest im obca rehabilitacja pediatryczna np. przy mózgowym porażeniu dziecięcym.

Można też wymienić różnorodne przypadłości takie jak: onkologia i rehabilitacja po zabiegach chirurgicznych na raku, skolioza, dystrofie mięśniowe, rdzeniowy zanik mięśni, zwichnięcia, naciągnięcia mięśni a także złamania kości.
Zajmujemy się także w Trójmieście rehabilitacją neurologiczną po zabiegach chirurgicznych oraz fizjoterapią po tętniakach, krwiakach w mózgu i wylewie do mózgu.
Rehabilitacja onkologiczna po zabiegach chirurgicznych oraz rehabilitacja kardiologiczna po operacjach.
Nasza placówka nauczy poruszanie się z balkonikiem i nauczy chodzenia o lasce, kulach także na dworzu lub schodach.

W zależności od potrzeb i preferencji zabiegi wykonujemy w placówce albo też rehabilitacja w domu u Pacjenta w Gdańsku, Sopocie oraz domowa rehabilitacja w Pruszczu Gdańskim.
Narzekając na bóle w plecach, krzyżu lub stawach i mając np. zapalenie ścięgien, lub też mając problemy po wypadku samochodowym lub złamaniu na nartach warto zgłosić się na fizjoterapię właśnie do nas !

Zajmujemy się bowiem naprawdę różnym schorzeniami, oferujemy- rehabilitowanie stanów po złamaniach kości, przy obrzękach, po zwichnięciach, niestabilności stawów.

Rehabilitacja w Trójmieście po zabiegach jak osteotomia, artroskopia. Niestabilność stawu skokowego.
Rekonstrukcje więzadeł i rehabilitacja po uszkodzeniach więzadeł
oraz przykurcze stawów.

Rehabilitacja Gdańsk i Sopot Pacjentów z protezami lub po amputacjach.
Zespół bolesnego barku, uszkodzenia stożka rotatorów,zespół cieśni pod barkowej.
Rehabilitacja przy nieprawidłowym funkcjonowaniu napięcia mięśniowego- leczenie bólów karku, kręgosłupa.
Stawiamy chorych na nogi.
Co więcej w wielu przypadkach wykonywany u nas masaż może być idealną formą relaxu po pracy lub też profilaktyki zapobiegającą problemom np. ze stawami, kręgosłupem.
Doskonałym przypadkiem może być tutaj dyskopatia a więc bóle w kręgosłupie. Wśród tego typu przypadłości najczęściej nasi rehabilitanci spotykają się z dyskopatią lędźwiową. Bóle pleców w okolicy lędźwiowej najczęściej promieniują w dół w kierunku miednicy oraz nóg, często mamy do czynienia z rwą kulszową lub udową.
Z czasem dysk który wypadł, przestaje być amortyzatorem i wówczas to dochodzi do rozprzestrzenienia się bólu, albowiem w wyniku przerwania się pierścienia włóknistego ma miejsce wysunięcie się jądra miażdżystego.
Tworzy się wówczas przepuklina uciskająca rdzeń bądź też korzenie nerwów. W konsekwencji wywołuje to ostry ból.
Są one trudne do wyleczenia i najlepiej zgłosić się z taką chorobą do fizjoterapeuty gdyż pomoże tu laser, pole magnetyczne i specjalna terapia.
Nasza rehabilitacja jest oparta np. fizykoterapię i także o masaż, który z powodu z powodzeniem złagodzi każdy ból mięśni czy też stawów.
Dlatego warto skorzystać z naszych konsultacji rehabilitacyjnych i potem szybko powrócić do pełni formy w Pruszczu Gdańskim, Sopocie lub Gdańsku.
Zaufało nam już wiele osób i są zadowolone. Nie warto więc popadać w zwątpienie, bo zdrowie ma się tylko jedno i z naszą pomocą masaż oraz rehabilitacja musi się udać!

- fizykoterapia diadynamik, elektrostymulacja, fonoforeza, galwanizacja, interdyn, jonoforeza, lampa sollux, laser, laseroterapia, magnetoterapia, prądy Kotza, prądy Nemeca, prądy Tens, prądy Traberta, ultradźwięki,
    - kinezyterapia ćwiczenia Atlas, ćwiczenia ogólnousprawniające, ćwiczenia w odciążeniu, ćwiczenia z oporem, gimnastyka grupowa, gimnastyka indywidualna, gimnastyka korekcyjna, kinesiotaping, metoda cyriax, metoda kaltenborn-evjenth, metoda mckenzie, metoda ndt bobath, metoda pnf, rehabilitacja neurologiczna, rehabilitacja ortopedyczno-urazowa, terapia manualna,
    - masaże drenaż limfatyczny, masaż klasyczny, masaż klasyczny częściowy, masaż kończyn, masaż kręgosłupa, masaż limfatyczny, masaż relaksacyjny, masaż segmentowy, masaż sportowy,
  • Zabiegi dojazdowe